تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا؛ 3 مرداد

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا از برگزاری اختتامیه این جشنواره در سوم مرداد خبر داد و گفت: علاوه بر تجلیل از برگزیدگان این جشنواره پوستر پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا نیز رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جواد بقایی دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در آستانه برگزاری اختتامیه این جشنواره گفت: این مراسم با حضور دانش‌آموزان برگزیده و خانواده‌های آنها سوم مرداد در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


وی افزود: هدف اصلی برگزاری جشنواره دانش آموزی ابن سینا تشویق و انگیزه بخشی بیشتر دانش آموزان نسبت به فعالیت های پژوهشی و علمی و تقویت فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزی است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: این جشنواره تنها جشنواره آموزش محور در حوزه دانش‌آموزی به شمار می‌رود که در برخی محورها قبل از حضور در رویداد و رقابت، آموزش‌ها از طریق سامانه مجازی این جشنواره ارائه شده است.

بقایی با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا 12 و13 اردیبهشت ماه امسال در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شده است، گفت: دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از تمام نقاط کشور در این جشنواره شرکت کرده و در محورهای سمینار علمی، ماراتن برنامه نویسی، ماراتن محتوای دیجیتال، المپیاد، فیلم کوتاه، استارتاپ‌های دانش آموزی و .... به رقابت پرداختند.

وی گفت: در جشن اختتامیه، برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از سیصد نفر از برگزیدگان در دوره چهارم جشنواره ملی ابن سینا انجام می‌گیرد و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا را که بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین سال ۹۹ برگزار می‌شود خواهیم داشت.

بقایی گفت: همچنین تقدیر از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات بین المللی و مدال‌آوران آنها که از طریق جشنواره ملی ابن سینا به موفقیت دست یافته اند انجام می‌گیرد و دانش آموزانی که امسال به عنوان سفیران ابن سینا بخش قابل توجهی از برنامه را مدیریت و اجرا کردن نیز تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021846

وب گردی

وب گردی