دانشگاه در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم قرار گرفته است/ اظهار نگرانی دشمن از هم‌افزایی مردم و دانشگاه

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امروز دانشگاه در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم قرار گرفته و هم‌افزایی خوبی به وجود آمده است، بنابراین دشمن در این خصوص اظهار نگرانی می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، آیین معارفه مدیر کل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز با حضور مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و مسئولان استانی برگزار شد.

سید مجید موسوی ضمن تشکر از محمد کاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به جهت تشکیل این جلسه وزین، مهم و معنوی، بیان کرد: مراسم امروز پاسداشت سال‌ها زحمات صادقانه و انجام وظیفه در سنگری خطیر توسط برادر بزرگوار و عزیز آقای علیرضا حبیبی است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ذخیره و مولود انقلاب اسلامی است که در حال گسترش بوده و با شرایط تحولی جدید افق بسیار بالنده‌ای را در حال رقم زدن است تا علاوه بر هدایت دانشگاه به جلو از حیث رویکردی و عملکردی ارتقاء یابد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت کوتاه با حرکت‌های انقلابی جهت تغییر ساختار و نهایی شدن آن، تغییر نظام بودجه بندی، حرکت های جهادی مانند کمک به سیل زدگان و تحول در حوزه نیروی انسانی تحولات چشمگیری را تاکنون داشته است و شرایط دانشگاه نسبت به قبل متفاوت شده است، امروز دانشگاه در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم قرار گرفته و هم‌افزایی خوبی در بین اجزاء آن به وجود آمده است، بنابراین دشمن در این خصوص اظهار نگرانی می کند.

موسوی تصریح کرد : در این تحولات یکی از نهادهایی که باید نقش کلیدی خود را خوب انجام دهد حراست است، حراست با نگاه عمیق، رویکرد تعاملی اخلاق مداری، اعتقادی و جهادی وظایف خود را انجام می دهد. حراست با تعامل سازنده با تمامی دست اندرکاران دانشگاه مانع از این می‌شود که خللی در اهداف اعلامی ایجاد شود. باید محیط آرامی را برای مدیران اجرایی رقم بزنیم تا به وظایف خود برسند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: حراست در این مدت کوتاه توفیقات خوبی چون شناسایی باند جعل مدارک که در استان های مختلف و حتی بین الملل اقدام به صدور مدارک دانشگاهی و غیر دانشگاهی کرده بود را با رصد اطلاعاتی شناسایی و متلاشی کرد، حراست با نگاه پیشگیرانه تعامل با دانشگاه، خطرات را شناسایی و به موقع هشداردهی و اطلاع رسانی می‌کند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی دارای سرمایه‌های عظیم انسانی، علمی، سخت افزاری و زیرساخت‌های بی‌بدیلی در سطح کشور دارد، از این رو ادرات، ارگان‌ها و سازمان‌ها باید با دانشگاه تعامل خوبی داشته باشند و ضمن استفاده از این قابلیت‌ها هم در رشد و تعالی خود گام بردارند و هم در رشد و پیشرقت و توسعه دانشگاه سهیم باشند.

وی نگاه پیشگیرانه و تعاملی مسئولان حراست را مهم بر شمرد و گفت: تمام سعی و تلاش‌مان بر این باشد که کارهای ریشه‌ای انجام داده و جریان شناسی، رصد و پایش را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و همواره تقویت، حمایت و پشتیبانی مدیرانی که خالصانه و در جهت ارتقاء و تعالی دانشگاه قدم بر‌می‌دارند را مد نظر داشته باشیم.

موسوی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات علیرضا حبیبی، مدیرکل سابق حراست استان فارس و واحد شیراز، علی حسین منصوری را به‌عنوان مدیرکل جدید حراست استان فارس و واحد شیراز معرفی کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021847

وب گردی

وب گردی