نشست مدیران دفاتر و مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست سالانه مدیران دفاتر و مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست سالانه مدیران دفاتر و مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۸۷ سرپرست / مدیر EDO/EDC از سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست که به همت دفتر توسعه آموزش EDC علوم معاونت علوم پزشکی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گزارشی از فعالیت های مرکز مطالعات و توسعه آموزش معاونت علوم پزشکی، انجام آموزش ترکیبی و روش های متنوع اجرای آن در واحدها، یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته دانشجویی توسعه آموزش، اطلاع رسانی شرکت در جشنواره کشوری آموزش پزشکی و شهید مطهری در سال ۹۹ و همچنین فرم های جدید ارزشیابی اساتید و شیوه امتیاز دهی آن ارائه شد.

در این جلسه مقرر شد کمیته ارزیابی فعالیت های دفاتر و مراکز توسعه آموزش در مناطق آمایشی تشکیل شود و طی برنامه ای منسجم نسبت به ارزیابی بیرونی و نیز آموزش ترکیبی به صورت جدی در تمامی واحدها اقدام شود.

اعلام نتایج امتیازدهی و رتبه بندی دفاتر و مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان شهریور ماه به واحدها، ارزشیابی اساتید براساس فرمهای جدید و مکانیزه شدن آن، شرکت فعال در جشنواره شهید مطهری و همایش کشوری آموزش پزشکی در سال آتی و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

نخستین نشست نمایندگان دانشجویان کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نخستین نشست نمایندگان دانشجویان کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی به همت دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور ۲۶ دانشجو از واحدهای دانشگاهی تبریز، تهران، نجف آباد، اصفهان، کرمان، ساری، قم، تنکابن، اردبیل، کازرون، بروجرد، زاهدان و مشهد کشور برگزار شد.

در این نشست ضمن مروری بر آیین نامه جدید کمیته دانشجویی توسعه آموزش و شیوه انتخاب نمایندگان دانشجویی و شرح وظایف آنها، بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی که توسط وزارت بهداشت اعلام شده بود معرفی و نقش نمایندگان دانشجویی در اجرای آنها تشریح شد.

همچنین شیوه تشکیل کار گروه کمیته دانشجویی توسعه آموزش کشوری تشریح و سپس مقرر شد داوطلبان دبیر کشوری این کمیته شناسایی و نسبت به انتصاب یک نفر اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021853

وب گردی

وب گردی