اصرارِ سرمربی‌ پرسپولیس به‌ خرید مهاجمِ‌ آرژانتینیِ‌ چلسی

کالدرون تازه امروز به تهران برمی گردد و فشارش را برای خرید این مهاجمان زیادتر هم می کند و مشخص نیست پرسپولیس بی پول چه جوابی برای او خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم نوک است و سرمربی آرژانتینی این تیم هم اصرار دارد که مهاجم خارجی جذب شود اما مشکل اینجاست که او دو بازیکن هموطنش را با قیمت بسیار بالا به تیم معرفی کرده که توان خریدش نیست.

با وجود آنکه گزینه‌هایی از سوی باشگاه به سرمربی سرخپوشان معرفی شده اند، اما او اصرار دارد که یک مهاجم آرژانتینی و هموطن خود را بیاورد. او تازه امروز به تهران برمی گردد و فشارش را برای خرید این مهاجمان زیادتر هم می کند و مشخص نیست پرسپولیس بی پول چه جوابی برای او خواهد داشت.

بر همین اساس کالدرون ، دو مهاجم آرژانتینی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده که هر دو می‌توانند عصای دست او باشند و به سرخ پوشان کمک کنند.

نیکولاس رنیرو ؛ او ۲۴ سال سن دارد و ارزشش در ترانسفرمارکت ۲٫۷۵۰ میلیون یورو است که این رقم بسیار بالایی برای باشگاه پرسپولیس است. رنیرو در ۶۹ بازی دوران حرفه ای اش ۲۲ گل به ثمر رسانده که این آمار بسیار خوبی است البته با این رقم بالایی که دارد؛ خیالپردازی است که راهی سرخ پوشان شود.

گزینه دوم فرانکو دی سانتو است که ۳۰ سال سن دارد. ارزش او در ترانسفرمارکت ۲ میلیون یورو است. این بازیکن سابقه بازی در چلسی، وردربرمن، ویگان، بلکبرن، شالکه و رایووایکانو را دارد و در تیم ملی آرژانتین ۳ بازی ملی انجام داده است. او در حال حاضر بدون تیم است و در ۳۵۳ بازی حرفه ای اش، تنها ۶۰ گل به ثمر رسانده است که میانگین هر شش بازی یک گل را نشان می دهد! آیا این آمار خوب است؟

تابناک ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1021874

وب گردی

وب گردی