فلسفه‌ی وجودی مجموعه‌ی دانشگاه، توسعه و پیشرفت دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فلسفه‌ی وجود مجموعه‌ی دانشگاه را توسعه و پیشرفت دانشجویان دانست و گفت: تلاش می‌کنیم شرایطی را برقرار کنیم که دانشجویان استعدادهای‌ خود را در معرض دید قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل در مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان شیمی دارویی که عصر امروز در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برای دانشجویان دل‌نشین‌ترین قسمت تحصیل، جشن دانش‌آموختگی است و دانشجویان در واقع در این جشن، آموخته‌های ۴ ساله‌ی خود را به فال نیک می‌گیرند.

رسولی افزود: دانشجویان با وجود تمام سختی‌ها ثابت‌قدم بوده و با همتی که به خرج می‌دهند به موفقیت‌های علمی و آموزشی بالایی دست می‌یابند.

رسولی با اشاره به رویکردهای جدید دانشگاه، تصریح کرد: در رویکرد جدید فعالیت‌های علمی و آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی دچار تحول اساسی شده و در این حوزه بحث کارآفرینی، تولید و اشتغال مورد توجه اساسی قرار گرفته است و با بهره‌گیری از استادان باتجربه و دانشجویان پرتلاش توسعه و پیشرفت‌های کلانی را در دانشگاه شاهد خواهیم بود.

رئیس واحد اردبیل با بیان اینکه دوره کارشناسی ارشد در واقع شروعی برای تحصیلات تکمیلی تلقی می‌شود، گفت: با پایان مقطع کارشناسی دانشجویان در واقع مسیر رشد و توسعه‌ی علمی خود را آغاز می‌کنند و این مسیر در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر تکمیل می‌شود.

رسولی ادامه داد: همه‌ی عوامل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل دست در دست هم داده و با اهتمام ویژه تلاش می‌کنند تا بستر تحصیل مطلوب را برای دانشجویان فراهم کنند و در واقع مزد زحمات این مجموعه با موفقیت دانشجویان جبران می‌شود.

وی با اشاره به جشن دانش‌آموختگی دانشجویان شیمی دارویی ورودی ۹۴ افزود: جشن دانش‌آموختگی پایان یک مقطع است اما پایانی که سرآغاز تحصیلات در مقاطع بالاتر محسوب می‌شود و امید است دانشجویان رشته شیمی دارویی نیز این رشته خوب را در مقاطع بالاتر ادامه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: شیمی دارویی جزو علومی است که بیشتر به درد بشر می‌خورد و این رشته به دنبال یافته‌هایی برای درمان و سلامت انسان است.

رسولی ضمن تمجید از استادان گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عنوان کرد: مجموعه‌‌ی شیمی دارای استادان توانمند و آزمایشگاه‌های پیشرفته‌ای است که امیدواریم دانشگاه با بهره‌مندی مناسب از این پتانسیل‌ها به موفقیت‌های بیشتری برسد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021875

وب گردی

وب گردی