مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 31 تیرماه

«دورخیز دانشگاه آزاد برای رسیدن به مرزهای دانش، فروش بیش از 100 میلیارد تومانی دانش‌بنیان‌های‌ پیشگام» و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز سی‌‌و‌یکم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

دورخیز دانشگاه آزاد برای رسیدن به مرزهای دانش

این عنوان روزنامه فرهیختگان از اقدام دانشگاه آزاد برای تبدیل ایده‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان حکایت دارد. این دانشگاه قرار است تا پایان سال ۴۰ سرای نوآوری در کشور ایجاد کند.

فروش بیش از 100 میلیارد تومانی دانش‌بنیان‌‌های‌ پیشگام

خبرنگار فرهیختگان در این عنوان روزنامه، سراغ مرضیه شاهوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی رفته است. این مصاحبه به مسائلی مانند فعالیت و وظیفه صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت‌ها، وضعیت دانش بنیان‌ها، الگوبرداری و غیره پرداخته است.

توضیح دانشگاه تهران درباره حذف کلاس‌های سهیلا صادقی

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در این عنوان روزنامه فرهیختگان درباره اظهارات اخیر سهیلا صادقی درباره حذف کلاس‌های او گفته است: «موضوع یادشده هیچ وجهی از واقعیت ندارد. این استاد در نیمسال اول تحصیلی سال‌های گذشته، هفت واحد تدریس در دانشکده علوم اجتماعی داشتند و در نیمسال آینده هم به همین منوال است و هفت واحد تدریس در مقاطع دکتری و کارشناسی به این استاد واگذار شده است.

مهم‌ترین عناوین امروز سی‌‌ویکم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

آغاز توزیع کارت آزمون بیست و چهارمین المپیاد دانشجویی

این عنوان روزنامه آفرینش، از آغاز توزیع کارت آزمون بیست و چهارمین المپیاد دانشجویی حکایت دارد. مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز پنجشنبه 3 و جمعه 4 مرداد 98 در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. کارت ورود به جلسه آزمون ها تا چهارشنبه 2 مردادماه 98 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

نحوه ثبت‌نام دانشجویان خارج از کشور در آزمون‌های پزشکی

رئیس سازمان سنجش پزشکی کشور در این عنوان روزنامه آفرینش، نحوه ثبت‌نام دانشجویان خارج از کشور در آزمون‌های پزشکی را اعلام کرده است. بر این اساس، دانشجویانی که در خارج کشور هستند یا به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های داخل کشور، با ارسال ایمیل به سازمان سنجش پزشکی درخواست خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021883

وب گردی

وب گردی