بازدید چهار ساعته دهقانی فیروزآبادی از کارگاه‌های تولیدی و نمایشگاه‌های فروش مبل منبت ملایر

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دبیرخانه پایش به منظور شناخت ظرفیت‌ها و چالش‌های صنایع ملایر، از کارگاه‌های تولیدی و نمایشگاه‌های فروش مبل منبت این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به‌منظور شناخت ظرفیت‌ها و چالش‌های صنایع و گفت‌وگو با صاحبان صنایع مبل و منبت ملایر، به شهرستان ملایر سفر کرده، در بازدیدی چهارساعته از بخش‌های مختلف کارگاه‌های تولیدی و نمایشگاه‌های فروش مبل منبت ملایر دیدن کرد.

دهقانی فیروزآبادی در این بازدید که با همراهی محمد علی‌اکبری رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر صدری مهر مدیرکل تجاری‌سازی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآورزی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و جمعی از اعضای هیات مدیره بازار مبل ملایر انجام شد، از کارگاه‌های تولیدی مبل شهرک صنعتی ملایر و نمایشگاه‌های فروش مبل سطح شهر دیدن کرد و در جریان ظرفیت‌ها، چالش‌ها و مشکلات صنایع قرار گرفت.

در این سفر رایزنی‌ها برای راه‌اندازی سرای نوآوری مبل منبت دانشگاه آزاد اسلامی در ملایر با مشارکت و تعامل صاحبان صنایع، صنعتگران و هنرمندان ملایری انجام شده تا نظام موضوعات و زمینه‌های پژوهشی چالش‌های صنعت مبل منبت برای بارگذاری در سامانه پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه (پایش) احصا شود.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدیدهای خود، از بخش‌های مختلف دانشکده پیراپزشکی، دانشکده معماری، گلخانه و فضاهای کارگاهی و آموزشی واحد ملایر بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021885

وب گردی

وب گردی