آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه را به معاونان، رؤسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان کشور مبتنی بر حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد زنجیره‌ای از ظرفیت‌های عظیم ساختاری و تجهیزاتی این دانشگاه در سطح کشور را در قالب شبکه‌های استانی و سراسری با هدف افزایش حداکثری بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات پیشرفته آزمایشگاهی و تحقیقاتی به دانشجویان، استادان، پژوهشگران و صنایع سازماندهی کند.

آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی در سازمان مرکزی و مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در استان‌ها و واحدهای جامع مستقل به منظور بهره‌برداری بهینه و تسهیل و تسریع فرآیندهای اجرایی سامانه‌های ساها، ساتا و واحدهای پژوهشی ابلاغ می شود.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به اینکه تأسیس و بهره‌برداری از شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت‌های راهبردی این دانشگاه است، امید است مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اجرای صحیح، دقیق و بهنگام این آیین‌نامه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021959

وب گردی

وب گردی