اعزام ۱۶۰ زائر اولی به پابوسی امام رضا (ع) به همت یک هیأت

مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) گفت: این هیأت سه سالی است که افراد زیارت نرفته روستاهای استان کرمان را به پابوسی امام رضا (ع) اعزام می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود مدینه نگاه مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) گفت: گروه جهادی این هیأت، سال‌هاست در زمینه خدمت‌رسانی به روستاهای جنوب کرمان از جمله روستای اسماعیلی جیرفت، فعال است که تاکنون ۲۸ خانه برای کپرنشینان، ۳۶ مدرسه و ۲ مسجد احداث کرده است.

وی افزود: در ایام سال نیز تهیه ارزاق و بسته‌های حمایتی برای نیازمندان این مناطق توسط هیأتی‌ها انجام می‌شود.

اجرای طرح «اولین دیدار» برای روستاییان استان کرمان

مدینه‌نگاه با اشاره به اجرای طرح «اولین دیدار» در این منطقه گفت: در این طرح، روستاییانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) را نداشتند، راهی مشهد مقدس می‌شوند که تاکنون ۱۶۰ نفر از این روستاییان با کمک هیأتی‌ها و خیرین راهی این سفر زیارتی شده‌اند.

مسن‌ترها در اولویت اعزام به مشهد مقدس

مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) با بیان اینکه اجرای این طرح از سه سال پیش آغاز شده است، افزود: کاروان‌هایی ۴۰ تا ۸۰ نفره با اولویت افراد مسن‌تر از افرادی که تاکنون به زیارت امام هشتم نرفته‌اند، در این قالب راهی زیارت امام رضا(ع) می‌شوند.

وی گفت: اسکان و تغذیه این کاروان‌ها با مشارکت آستان قدس رضوی تأمین می‌شود و هزینه بلیط قطار و یا اتوبوس نیز توسط خیرین مسجدی و هیأتی تأمین می‌شود.

مدینه نگاه در پایان گفت: هیأت نورالرضا (ع) جلسه هفتگی در روزهای چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با مدیحه‌سرایی امیر عباسی و سید مهدی حسینی در اقدسیه، جنب مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌کند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1021989

وب گردی

وب گردی