جشنواره نوشیدنی‌های برتر از نگاه مردم در بام تهران برگزار می‌شود

جشنواره نوشیدنی‌های برتر از نگاه مردم 21 تا 25 مرداد ماه در بام تهران برگزار می‌شود .

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد ملک احمد مسئول برگزاری جشنواره نوشیدنی‌های برتر گفت: جشنواره نوشیدنی‌های برتر از نگاه مردم با هدف حمایت از تولیدات داخلی در سال رونق تولید در توچال و در فضای بالغ بر ۱۴ هزار متر‌مربع برگزار خواهد شد. این جشنواره در تاریخ ۲۱ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌گردد و شرکت‌های تولید نوشیدنی شامل چای، نوشابه، دوغ، آب معدنی، شیر و مشتقات، قهوه و مشتقات، عرقیات، شربت‌ها، شربت‌های سنتی، دمنوش‌ها، نوشابه‌های انرژی‌زا و دلستر می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند.

ملک احمد در ادامه افزود: در این جشنواره تمامی شرکت‌ها موظف خواهند بود تا محصولات خود را برای سنجش طعم و کیفیت به بازدیدکنندگان ارئه دهند تا آن‌ها بتوانند در نمایشگرهای تعبیه شده در فضای نمایشگاه به نوشیدنی‌های برتر رای دهند و این رای‌گیری براساس چهار سوال از بازدیدکنندگان صورت خواهد گرفت که هر شاخصه داری ۱۰ امتیاز است. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در زمان نمایشگاه از تولیدکنندگان به‌صورت مستقیم نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

ملک احمد در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری این نمایشگاه با ماه محرم و صفر، غرفه‌داران تخفیفات ویژه‌ای برای موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته‌اند که این عزیزان می‌توانند با در دست داشتن مجوز و یا ارائه نامه‌ای از مساجد محل موکب خود، از تخفیفات شرکت‌های حاضر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021998

وب گردی

وب گردی