ایران از سد آرژانتین گذشت

تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی امروز از ساعت 18 به مصاف آرژانتین رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 19 - 25، 25 - 23، 22 - 25 و 30 بر 32 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان بهروز عطایی مرحله دوم مسابقات جوانان جهان را با پیروزی آغاز کنند.

تیم والیبال جوانان ایران در مرحله اول تیم‌های تونس و جمهوری چک را شکست داد و نتیجه را به روسیه واگذار کرد و توانست به مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان راه پیدا کند. در این مرحله تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه C در گروه F قرار گرفت و با تیمهای بحرین(تیم دوم‌گروه A)، آرژانتین (تیم اول گروه B) و ایتالیا (تیم اول گروه D) همگروه شد.

جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم فردا (سه‌شنبه) از ساعت 18 با تیم ایتالیا روبرو خواهند شد و در سومین بازی خود در این مرحله روز چهارشنبه با تیم بحرین مصاف خواهند داد.

در گروه E نیز تیم‌های برزیل، روسیه، چین و کره جنوبی همگروه شدند. دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می شوند و به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022032

وب گردی

وب گردی