تعویق در زمان پخش «حکایت‌های کمال»/ پخش به بعد از محرم و صفر موکول شد

تهیه کننده سریال «حکایت‌های کمال» گفت: سریال ما تا حدودی طنز است و به این دلیل مناسب پخش قبل از ماه محرم و صفر نبود چراکه تعداد قسمت‌های آن زیاد است و با محرم تلاقی می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «محسن شایانفر» تهیه کننده سریال «حکایت‌های کمال»، درباره تعویق در زمان پخش این سریال گفت: در اعلام قبلی از پخش در نیمه تیرماه خبر داده بودند اما به تازگی مطلع شدیم که قرار است این سریال بعد از محرم و صفر پخش شود.

وی درباره این موضوع ادامه داد: سریال ما تا حدودی طنز است و به این دلیل مناسب پخش قبل از ماه محرم و صفر نبود چراکه تعداد قسمت‌های آن زیاد است و با محرم تلاقی می‌کرد.

به گزارش فارس، طراحی ۶۰ قسمت از فصل دوم این سریال انجام شده است و به محض پایان پخش فصل اول، تصویربرداری فصل دوم در مهرماه آغاز خواهد شد و در فصل دوم علاوه بر اینکه بازیگران اصلی به طور ثابت حضور دارند و به مرور زمان نیز بزرگتر می‌شوند، حدود ۲۵ درصد از بازیگران جدید استفاده می‌شود.

«حکایت‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و ۱۵۰ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، محمدرضاشیرخانلو،کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیک رفته‌اند.

سریال ۱۵۰ قسمتی «حکایت‌های کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی برای شبکه دو سیما تولید شده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1022033

وب گردی

وب گردی