جشن فارغ التحصیلی دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد

آئین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ورودی سال ۱۳۹۴ با حضور مسئولان، جمعی از اعضای هیات علمی و خانواده‌ دانشجویان در سالن آمفی تئا‌تر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از بابل، مهدی محمدیان عضو هیأت علمی واحد بابل در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته حقوق گفت: علم حقوق در تمام روابط اجتماعی که آثار حقوقی ارتباط دارد در مسیر علم حقوق قرار می گیرند و بر دو پایه عمومی وخصوصی استوار است.

محمدیان افزود: در بین رشته های علوم انسانی رشته حقوق یکی از پر طرفدار ترین رشته های علوم انسانی است و دامنه گرایش‏های رشته حقوق گسترده و در کلیه روابط اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی جامعه به خصوص در زندگی امروز قابل ملاحظه است.

عضو هیأت علمی واحد بابل با بیان اینکه وکلا وحقوقدانان شایسته است دفاع از منافع جامعه و شهروندان را برعهده بگیرند تصریح کرد: دانشگاه محل تربیت و تولید علم و دانش است وظیفه ما استادان و شما دانشجویان رشته حقوق این است که به همفکری و تبادل افکار سواد حقوقی خود و جامعه را افزایش دهیم.

محمدیان رشته حقوق را یکی از مهم‌ترین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل معرفی و گفت: تقاضا داوطلبان به دانشگاه و انگیزه بالای دانشجویان رشته حقوق، موجب سرافرازی، افتخار و دلگرمی این واحد دانشگاهی در راستای گسترش کمی و کیفی آن خواهد بود.

استاد پور مهدی رضا در ادامه بیان کرد: علمی که همراه با تفکر و تعقل باشد دارای ارزش و اعتبار است و شما دانشجویان رشته حقوق نسبت به جامعه مسئولیت بزرگی بر دوش شما است.

وی تآکید کرد: مهمترین فلسفه علم و دانش رعایت اخلاق حرفه ی است در این خصوص نقش شما دانش آموختگان در تعالی و پیشبرد اهداف اجتماعی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

مهدی پور رضا مدرس حقوق واحد بابل نیز متن سوگندنامه رشته حقوق را قرائت کرد و دانش آموختگان در حضور استادان و اولیای خودشان به قرائت سوگندنامه پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز، اجرای نمایش طنز، مسابقه فرهنگی، تجلیل از دانشجویان، برش کیک دانش‌آموختگی، گرفتن عکس یادگاری و اهدای لوح سپاس ازدیگر برنامه‌های این جشن دانش‌آموختگی بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1022039

وب گردی

وب گردی