احداث ۱۳ مرکز تولیدی، صنعتی و خدماتی در 7 استان کشور

مدیر کل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از احداث ۱۳ مرکز تولیدی، صنعتی و خدماتی در 7 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیرسعید مصباح مدیر کل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت بزرگداشت هفته ملی مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار داریم ۱۳ مرکز جوار کارگاهی و بین‌کارگاهی را در ۷ استان کشور احداث کنیم. از سال ۷۱ که مصوبه هیئت وزیران ابلاغ شد، ۲۵۴ مرکز جوار کارگاهی و بین‌کارگاهی پروانه فعالیت گرفتند که تعداد بسیاری از آنها غیر فعال شد.

وی ادامه داد: امروز ۱۲۰ مرکز در کشور فعال هستند و ۱۳ مرکز نیز بر این تعداد اضافه شده‌اند، در این مراکز، مهارت‌های متفاوتی به افراد آموزش داده می‌شود.

مدیرکل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تصریح کرد: ۲۰ هزار و ۲۱۱ نفر نیروی کار در ۱۳ مرکز افتتاح شده مشغول به فعالیت خواهند بود. همکاران ما در سازمان با کار جهادی در جنگ اقتصادی امروز، اقدامات موثری مانند احداث آموزشگاه‌یارها به صورت الکترونیکی را رقم زده‌اند تا مهارت‌آموزی را به دورترین نقاط کشور برسانند‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022043

وب گردی

وب گردی