حناچی از آقای رئیس هم تذکر گرفت/مترو برای شهردار اهمیت لازم را ندارد

رئیس شورای شهر تهران به حناچی در خصوص فقدان انسجام و ضعف در هیأت مدیره مترو تذکر داد و گفت: شهردار باید شخصاً کارگروه مناسب در این زمینه تشکیل دهد تا از آسیب دیدن شهروندان جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی در تذکری که امروز در صحن شورای شهر مطرح کرد گفت:‌متأسفانه با وجود تذکرات قبلی جهت رسیدگی به موضوع حمل و نقل عمومی به ویژه مترو حل مشکلات مدیریتی آن به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: علیرغم اینکه موضوع مترو اصولاً باید اولویت نخست شهردار تهران جهت کاهش آلودگی هوا و ... باشد اما از اهمیت کافی برای شهردار برخوردار نیست.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برخی اعتراضات روزهای اخیر در شرکت مادر مترو (هلدینگ)‌ ناشی از عدم دقت در معانت حمل و نقل و فقدان انسجام و ضعف در هیأتمدیره مترو است.

هاشمی تصریح کرد: این وضعیت در طول 44 سال گذشته که از تشکیل مترو می‌گذرد بی‌سابقه بوده و چه قبل و چه بعد از انقلاب چنین وضعیتی نداشته است.

وی گفت: از شهردار تقاضا می‌کنم شخصا کارگروه مناسب تشکیل و این موضوع را رسیدگی کنندتا از آسیب دیدن شهروندان به دلیل توجه نشدن به نظم در حمل و نقل عمومی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022068

وب گردی

وب گردی