بیش از 2 میلیون خدمت به مشتریان شبکه آزمایشگاهی ارائه شد

رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه 2 میلیون خدمت آزمایشگاهی به مشتریان شبکه آزمایشگاهی خبر داد و گفت: مشتریان شبکه از بخش های مختلف دولتی و خصوصی هستند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد رئیس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره خدمات ارائه شده توسط شبکه به مشتریان، عنوان کرد: تاکنون مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، بیش از 2 میلیون خدمت را به مشتریان متنوعی همچون پژوهشگران، دانشجویان و صنایع کشور ارایه کرده‌اند.

وی افزود: بر همین اساس، در بین 20 رتبه اول، 9 مرکز از بخش خصوصی و 6 مرکز از مراکز تابعه وزارت علوم حضور دارند.

به گفته اسدی‌فرد، در حال حاضر 8/41 درصد اعضای شبکه از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی، 9/32 درصد اعضا از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 3/25 درصد مابقی، از سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور هستند.

رئیس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: استفاده بهینه از سرمایه های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی، تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع مختلف کشور به خدمات آزمایشگاهی و استانداردسازی فعالیت های آزمایشگاهی و ارتقای دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه ها از اهداف مهم شبکه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022070

وب گردی

وب گردی