کاری بالاتر از کمک به محرومان وجود ندارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: برنامه آینده ما این است که با قدرت در راستای اجرای کامل اساسنامه کمیته امداد امام خمینی اقدام خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمرتضی بختیاری در مراسم معارفه خود که امروز در کمیته امداد برگزار شد، گفت: احساس من این است که لیاقت نوکری محرومان را ندارم و امیدوارم در این راهی که پیش رو قرار گرفته در جهت رضایت خداوند و محرومان گام بردارم.

وی با تاکید بر اینکه باید یادی کنیم از مدیرانی که از اوایل انقلاب تاکنون در این نهاد زحمت کشیده اند، گفت: قدردان زحمات این افراد هستیم و راه آنها را با قدرت ادامه می دهیم.

وی تاکید کرد: بالاتر از کمک به محرومان وجود ندارد و با صداقت در این راه گام برمی داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه در راستای اجرای کامل اساسنامه امداد حرکت خواهیم کرد، گفت: برنامه آینده ما حرکت با قدرت در راستای اجرای اساسنامه است و کمیته امداد بر اساس اندیشه امام در جهت کمک به نیازمندان و رسیدگی به وضعیت محرومان ایجاد شده است.

وی گفت: تمامی اقداماتی که آقای فتاح به آنها عمل کرده ما نیز آنها را ادامه خواهیم داد و برنامه هایی که به تصویب هیات امنا رسیده با قدرت ادامه پیدا می کند و در این راه از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد.

بختیاری تصریح کرد: در گام دوم انقلاب همطراز با بیانیه رهبری قدم برمی داریم.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1022101

وب گردی

وب گردی