تکریم و معارفه روسای دانشکده های حسابداری، مدیریت و حقوق واحد کرج برگزار شد

در جلسه هیأت رئیسه واحد کرج روسای دو دانشکده «حسابداری و مدیریت» و «حقوق و علوم سیاسی» تکریم و رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در جلسه شورای این واحد دانشگاهی از زحمات سیدغنی افتخاری رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی تقدیر و با تکریم وی دکتر امیر سماواتی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

همچنین با تکریم از حسن اوحدی از زحمات وی در دوران تصدی ریاست دانشکده حسابداری و مدیریت تقدیر شد و الهام السادات هاشمی زاده معاون دانشکده مدیریت و حسابداری واحد کرج با حفظ سمت به عنوان سرپرست این دانشکده منصوب شد.

محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جمع اعضای شورای واحد با حضور در سالن شورای این واحد دانشگاهی، با اهدای لوح‌های سپاس از تلاش متعهدانه و دلسوزانه افتخاری و اوحدی تقدیر و برای سماواتی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه اعضای شورای واحد کرج با تشکیل جلسه به بررسی نقاط ضعف و قدرت به تعریف فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌روی این واحد دانشگاهی و جمع‌بندی مسائل، تعطیلات تابستانی دانشگاه و سایر اقدامات و فعالیت‌های لازم در واحد کرج پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1022102

وب گردی

وب گردی