50 شرکت دانش‌بنیان در حوزه فعالیت‌های دریایی شناسایی شدند

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار گفت: رویداد «چالش نوآوری طراحی دستگاه حفاظت‌خوردگی جریان تزریقی در شناورها» را براساس یک اتاق فکر چندنفره متشکل از ۱۲ دانشگاه فعال در حوزه دریایی کشور شروع کردیم و حدود ۵٠ شرکت دانش بنیان در این حوزه شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا پازکی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، در حاشیه «رویداد چالش نوآوری طراحی دستگاه حفاظت‌خوردگی جریان تزریقی در شناورها» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام برگزار شد در خصوص دستاوردهای حاصل از طراحی این دستگاه گفت: امیدوارم در این رویداد شاهد نتایج بسیار مثبتی باشیم. اصولاً در برگزاری این رویداد به دنبال هدفی خاص بودیم و در تلاشیم دانشگاه به سمت حل مسئله حرکت کند.

وی افزود: دانشگاه‌های ما جزایر دور افتاده ای بودند و تلاش کردیم تا این حلقه مفقوده به بخش محوریت حل مسئله متصل شود.

پازکی ادامه داد: این رویداد براساس یک اتاق فکر چندنفره متشکل از ۱۲ دانشگاه فعال در حوزه دریایی کشور شروع کردیم و حدود ۵٠ شرکت دانش بنیان در این حوزه شناسایی شد. در همین راستا احساس کردیم با همکاری شرکت ها و تجهیز لوازم آنها کمک بیشتری خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از ثبت طرح ها مشخصات وارد می شد و یک داوری مقدماتی روی طرح ها صورت گرفت. پس از داوری ١٣ مجموعه در سایت ما اعلام آمادگی کردند. در فاز دوم داوری ثانوی انجام شد و ۶ طرح مورد قبول قرار گرفت.

پازکی اظهار کرد: ما به‌دنبال تشکیل یک شبکه و بانک اطلاعاتی هستیم تا قسمت‌های خالی حل مسئله جامعه را کامل کنند. در بحث خوردگی این طرح ها و بانک اطلاعاتی به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1022125

وب گردی

وب گردی