هئیت رئیسه واحد سراوان با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیدار کرد

هئیت رئیسه دانشگاه آزاد  اسلامی واحد سراوان با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان گفت:خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین افتخاری است که نصیب مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران گردیده است.

عبدالحمید پارسافر با تاکید بر لزوم قدردانی از جان فشانی های شهدا و ایثارگران و خانواده هایشان، گفت: یکی از بزرگترین رسالت های دانشگاه در عرصه رسانه، مقابله با جنگ نرم است که توسط استعمار و استکبار جهانی علیه ایران اسلامی آغاز شده است.

پارسافر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها به عنوان مهمترین سنگر مقابله با جنگ نرم یاد کرده و افزود: برگزاری یادواره شهدا به ‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و آشنایی نسل جدید با ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروریات امروز جامعه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با اشاره به برنامه ریزی در جهت برگزاری یادواره و نمایشگاه دائمی شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان تاکید کرد: فرهنگ بزرگداشت و گرامیداشت یاد شهدا، باعث ایجاد روحیه مقاومت، استقامت و شکست ناپذیری در مقابل دشمن خواهد شد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی عودی جعفری» مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان اظهارکرد: ایثار و شهادت طلبی در فرهنگ ما، یک ارزش و نوعی فدا شدن در راه ارزش های الهی آن فرهنگ محسوب می شود و در فرهنگ اسلامی، شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است.

جعفری عودی عمده ترین بازدارنده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، عدم شناخت صحیح وکافی نسل های جدید از فرهنگ ایثار و شهادت بواسطه ایجاد شکاف بین نسل جدید و نسل شهدا دانست.

احسان جهان تیغ مسئول امور شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی در این دیدار به بیان توضیحاتی در خصوص ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه و عملکرد این حوزه و همچنین برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و ثبت نام بدون مشکل دانشجویان ستاد پرداخت.

وی با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت تحصیلی دانشجویان این ستاد بر روند بررسی علمی از طریق مشاورین تاکیدکرد.

نادری رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان سراوان نیز در این دیدار گفت: تعامل دانشگاه و بنیاد شهید بسیار مهم و ارزشمند است و از عملکرد دانشگاه در همه‌ ابعاد رضایت کامل داریم و از این که در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌های خوبی صورت گرفته بسیار خرسندیم. امیدواریم این ارتباط مؤثر تداوم داشته باشد تا بشود خدمات بیشتر و بهتری را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022148

وب گردی

وب گردی