ترکیدن ۴ چرخ پراید در تعقیب و گریزپلیس  با سارق سابقه دار

رئیس کلانتری ۱۴۴ شهرک گلستان از بازداشت سارق سابقه‌دار در یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حدود ساعت پنج صبح امروز (یک مرداد 98) واحد گشت کلانتری 141 شهرک گلستان حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود با فردی روبه‌ور شدند که از داخل پراید پیاده شده و با پیچ‌گوشتی در حال بازکردن در پراید دیگری بود.

مأموران به این فرد نزدیک شده که وی با رؤیت مأموران سوار بر خودرو شد و اقدام به فرار کرد.

عوامل گشت انتظامی نیز با توجه به مشهود بودن جرم مرتکب شده، از بلوار امیرکبیر در شهرک گلستان به تعقیب خودروی فرد پرداخته و در نهایت با شلیک چند تیر به صورت هوایی و به چهار لاستیک خودرو، این تعقیب و گریز در محدوده شهرک قدس قلعه‌ حسن‌خان پایان یافت همچنین چهار لاستیک خودرو در جریان تعقیب و گریز ترکید.

سارق مذکور 37 ساله و دارای چندین فقره سرقت اماکن خصوصی است و از داخل خودروی پراید وی چهار دستگاه ضبط و پخش، 10 دستگیره برنجی ساختمان، 10 عدد فلش مموری و تعدادی کیف زنانه کشف شد.

سرهنگ اکبر مرادی؛ رئیس کلانتری 144 شهرک گلستان با اعلام این خبر، از شهروندان خواست از قرار دادن اشیاء گران‌قیمت داخل خودرو جداً خودداری کنند.

وی تصریح کرد: اگر ضبط خودرو دارای پنل است، شهروندان پنل را از خودرو خارج کنند.

مرادی گفت: شهروندان برای پیشگیری از سرقت لوازم خودرو، خودرو را در مکانهای دارای نور کافی پارک کنند همچنین داشبورد را خالی گذاشته و در آن را باز نگه دارند.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1022165

وب گردی

وب گردی