۱۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دریا فعالیت می‌‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: نظام موضوعات دریا با مشارکت ۱۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی احصا شده و این نشان دهنده توجه این دانشگاه به حوزه دریا است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران بعد از ظهر امروز در رویداد چالش نوآوری «طراحی دستگاه حفاظت از خوردگی جریان تزریقی در شناورها» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۰ و در جمع مسئولان حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری به مسئله خوردگی در خلیج فارس تأکید داشتند.

وی افزود: پرداخت به چنین موضوعی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری، اتفاق مبارکی است که می‌تواند چالش‌های این حوزه را برطرف کند. اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب این روزها موجب مباهات و افتخار ایران و ایرانیان شده است که باید این مجاهدت‌ها را گرامی‌ داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: نظام موضوعات دریا با مشارکت ۱۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی احصا شده و این نشان دهنده توجه این دانشگاه به حوزه دریا است. چهار عنوان دیگر از نظام موضوعات حوزه دریا به زودی معرفی خواهد شد.

آقامیری در ادامه خاطرنشان کرد: یک گروهی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال متشکل از واحد‌‌های دیگر که همجوار دریا هستند فعالیت خود را در حوزه دریا آغاز کردند و در حال حاضر روی مسائل مربوط به این حوزه کار می کنند.

آقامیری تصریح کرد: در حال حاضر، دانشگاه آزاد اسلامی به سمت مسئله محوری حرکت می کند و برای حل تمامی مسائل و چالش‌هایی که در کشور وجود دارد با استفاده از راهکارهای علمی وارد عمل شدیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022170

وب گردی

وب گردی