نذر فرهنگی نصب تمثال شهدا سر در کوچه‌های  تهران

سازمان بسیج شهرداری تهران به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی طرح نذر فرهنگی نصب تمثال شهدا سر درب کوچه های شهر تهران را اجرا می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان بسیج شهرداری تهران به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدا و تکریم خانواده معظم این شهیدان و بازسازی تمثال مبارک شهدا سر درب کوچه‌های شهر تهران طرح نذر فرهنگی نصب تمثال شهدا را برگزار می‌کند.

سازمان بسیج شهرداری تهران طی سال‌های اخیر به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدا و تکریم خانواده معظم این شهیدان، اقدام به مزین کردن سر درب کوچه‌ها با تمثال مبارک شهدا و جملاتی از وصیت‌نامه آنان کرده است.

اما با گذشت چندین سال از نصب تابلوهای تمثال مبارک شهدا سر درب کوچه‌ها، این تابلوها نیاز به مرمت، بازسازی و ساخت مجدد و رسیدگی پیدا کرده است که شأن شهید و خانواده معظم آنان حفظ شود.

در همین راستا گروه جهادی سازمان بسیج شهرداری تهران در نظر دارد با کمک و همکاری مردم، اقدام به بازسازی و این تابلوها نماید که هزینه ساخت هر تابلو 200 هزار تومان برآورد شده است.

لذا شهروندان تهرانی می‌توانند با هر مبلغی که در توان دارند در ساخت و بازسازی این تابلوها مشارکت کنند تا کوچه‌های شهرمان به یاد این شهدا مزین بماند.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #5002*6655 در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022182

وب گردی

وب گردی