کنگره نوحه عاشورایی «شور شیرین» فراخوان داد/ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای نفرات برتر

مدیرمسئول پایگاه شعر آیینى جرعه گفت: اولین کنگره نوحه عاشورایی «شور شیرین»به منظور ترویج هنر آیینى نوحه‌سرایى به صورت سراسرى در سطح کشور از سوی این پایگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سعید نسیمی، شاعر اهل‌بیت (ع) و مدیرمسئول پایگاه شعر آیینى جرعه گفت: این پایگاه در نظر دارد به منظور ترویج هنر آیینى نوحه‌سرایى به صورت سراسرى در سطح کشور کنگره‌اى با عنوان «شور شیرین» را از اول مردادماه تا پانزدهم مرداد برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این کنگره تا پایان روز پانزدهم مردادماه ۱۳۹۸ خواهد بود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند، سه نمونه از آثار عاشورایی خود در قالب‌هاى گوناگون نوحه اعم از زمینه، شور، واحد و ... را از طریق پیام‌رسان تلگرام به صورت متنی و همراه با فایل صوتی به شماره ۰۹۰۳۶۵۸۵۹۹۹ در فضای مجازی ارسال کنند.

نسیمی با بیان اینکه نتایج داورى 25 مردادماه از طریق کانال جرعه اعلام خواهد شد، گفت: به ۱۰ نفر از برگزیدگان، جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت و این جوایز به این صورت است که ️نفرات اول تا سوم هر کدام یک میلیون تومان و نفرات چهارم تا دهم تقدیری هر کدام ٣٠٠ هزار تومان اهدا خواهد شد.

این شاعر اهل‌بیت (ع) در پایان گفت: شورای ادبی پایگاه شعر آیینى جرعه، شامل شاعرانی حامد خاکی،‌ سجاد محمدی، آرش براری،‌ سیدجواد پرئی، سیدمحمدرضا حسینی، محمد رسولی، جواد فلاح و ... است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1022186

وب گردی

وب گردی