معرفی ویژگی جدید تلویزیون‌های ال جی

شرکت ال جی اعلام کرد که تلویزیون‌های مدل 2019 این شرکت با قابلیت‌های «AirPlay 2» و «HomeKit» هماهنگ شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، منابع خبری اعلام کردند که به روزرسانی جدید، IOS را به طور مستقیم به تلویزیون‌های ال جی متصل می‌کند. تولیدکنندگان تلویزیون به دنبال این هستند تا از سخت‌افزارهای آماده برای کار با پروتکل‌های «AirPlay 2» و «HomeKit» استفاده کنند؛ در این راستا شرکت LG قصد دارد تا تلویزیون‌های 2019 خود را برای پشتیبانی از هر دو ویژگی آماده کند.

این ویژگی، نخستین تولید کننده تلویزیون جهان را قادر به پشتیبانی از سیستم کنترل هوشمند اپل خواهد کرد (اپل لیستی با عنوان تلویزیون‌های پشتیبانی شده در وب سایت خود ندارد). صاحبان تلویزیون‌های LG با استفاده از AirPlay 2، می‌توانند از آیفون، iPads و مک به طور مستقیم ویدئو، پادکست‌ها، تصاویر یا موسیقی را در صفحه نمایش پخش کنند.

این برنامه شامل «+Apple's TV» است که در اواخر امسال راه‌اندازی خواهد شد و البته شامل قابلیت هماهنگ‌سازی با سایر سخت افزارهای آماده AirPlay نیز هست. با پشتیبانی از HomeKit، تلویزیون‌های LG را می‌توان از طریق Siri یا برنامه‌های خانگی در iOS کنترل کرد.

تلوزیون های«LG OLED»، «LG NanoCell SM9X series»، «LG NanoCell SM8X series» و «LG UHD UM7X series» از این ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کنند. این به روز رسانی‌ها در هفته پیش رو ارائه می‌شود و افراد دارای تلویزیون‌های مدل 2019 ال جی در هفته‌های آتی امکان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت.

سیری (Siri) یک دستیار شخصی هوشمند و راهنمای داناست که به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی برای آی‌اواس (ios) اپل کار می‌کند. این نرم‌افزار کاربردی از رابط کاربری به زبان طبیعی برای پاسخ دادن به سوالات و ایجاد توصیه‌های کاربر استفاده می‌کند. انجام این کارها به وسیله ارسال درخواست‌ها به یک مجموعه از خدمات وب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022246

وب گردی

وب گردی