آماده‌سازی هزار بسته برای کمک به سیل‌زدگان در دانشگاه بقیه‌الله (عج)

جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل‌زده آماده کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، هر سال به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، جشن بزرگی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) و خانواده‌های آنها از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار می‌شد؛ اما با وقوع حادثه سیل و شرایط نابسامانی که در شمال، غرب و جنوب کشور به وجود آمد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسائل مردم سیل‌زده نباید فراموش شوند، کارکنان این دانشگاه تصمیم گرفتند هزینه برگزاری این جشن بزرگ را برای امدادرسانی به مردم سیل زده اختصاص دهند.

بر همین اساس اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفته شد و پس از مشخص شدن روستاهای هدف، صبح امروز چهارشنبه 2 مردادماه 98 جمعی از کارکنان دانشگاه، هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل زده آماده کردند.

اعزام چند تیم پزشکی به مناطق سیل‌زده و اختصاص بخشی از حقوق کارکنان به سیل‌زدگان به صورت داوطلبانه از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در جهت امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل اخیر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022264

وب گردی

وب گردی