قانون مداری و اخلاق اداری در دانشگاه یک اصل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: همدلی، همفکری و تلاش برای تعالی دانشگاه یک ضرورت است، جهت تحقق آن باید قانون مداری واخلاق اداری در بین دانشگاهیان رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از بابل، وحید فلاح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل صبح امروز در جلسه هیأت رئیسه این دانشگاه بر اصل رعایت نظم و انضباط کاری تاکیدکرد و افزود: مهمترین وظیفه ما مسئولان احترام و تکریم به دانشجویان و مهیا کردن فضای آرام در دانشگاه برای جویندگان علم و دانش است.

وی با بیان اینکه دانشگاه در نزد مردم جایگاه ویژه دارد، ادامه داد: دانشگاه به جهت نقش ویژه فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی خود، همواره یک مکان مستقل است و در راستای اهداف آموزش عالی کشور گام بر می دارد و هیچ وقت نباید تحت تأثیر افکار سیاسی قرار گیرد.

فلاح مهمترین هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سال تحصیلی جدید جذب حداکثری دانشجو به ویژه دانشجویان بدون آزمون دانست و تصریح کرد: تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی جدی است امید و نشاط به آینده در دانشگاه مشاهده می شود در این راستا برای تحقق این امر مهم همه ما باید همت مضاعف داشته باشیم و تلاش کنیم.

رئیس واحد بابل افزود: دانشگاه محل کسب علم، دانش، فرهنگ و تولید محتوای علمی و فرهنگی است پس می طلبد که استادان و کارکنان دانشگاه در رعایت ادب، ارتقای اخلاق حرفه ای و کیفیت علمی و فرهنگی فعالیت کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1022284

وب گردی

وب گردی