کاروان ویژه حج جانبازان وارد مدینه منوره شد

کاروان ویژه حج جانبازان صبح روز سه‌شنبه اول مردادماه 98 با استقبال مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت وارد مدینه منوره شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مستجاد حسینی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان گفت: تعداد اعضای کاروان سال جاری ۶۶ نفر از ۱۶ استان کشور است و ویژگی بارز این کاروان حضور جانبازان بالای ۵۰ درصد از تمامی گروه‌های جانبازی است که اکثر آنها قطع نخاع و قطع عضو هستند و شرایط حضور در کاروان‌های عادی را ندارند.
وی افزود: کاروان ویژه حج جانبازان پس از ورود به هتل محل استقرار در مدینه منوره، مورد استقبال زائرین از استان‌های مختلف قرار گرفت که با اهدای گل به دیدار جانبازان آمده و با شیرینی از آنها پذیرایی کردند.

مراسم مدیحه سرایی اهل بیت (ع) نیز در بدو ورود جانبازان برگزار شد و جانبازان پس از نشست آموزشی – توجیهی توسط مدیر و پزشک کاروان راهی مسجدالنبی شدند.

تعداد اعضای کاروان سال جاری ۶۶ نفر از ۱۶ استان کشور است و ویژگی بارز این کاروان حضور جانبازان بالای ۵۰ درصد از تمامی گروه‌های جانبازی است که اکثر آنها قطع نخاع و قطع عضو هستند و شرایط حضور در کاروان‌های عادی را ندارند


مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد با اشاره به برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده برای جانبازان گفت: نشست‌های توجیهی مذهبی برای آشنایی هر چه بیشتر جانبازان با اماکن تاریخی، مسجدالنبی، قبرستان بقیع و ... توسط روحانی کاروان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1022321

وب گردی

وب گردی