حکم قطعی برای پرونده اختلاس درمجموعه گردشگری شورابیل صادر شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حکم قطعی برای پرونده اختلاس در مجموعه گردشگری شورابیل صادر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حکم قطعی برای پرونده اختلاس در مجموعه گردشگری شورابیل صادر شده است.


وی گفت: محکوم علیه که مسئول وقت وصول درآمد‌های مجموعه گردشگری شورابیل بود طی حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر استان به حبس، انفصال موقت، جزای نقدی و رد مال محکوم شده است.

عتباتی اضافه کرد: پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل ارسال شده است.

براساس گزارش خبرگزاری میزان، 22 دی ماه سال 97 بود که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل عنوان کرد: در پی کشف فساد در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری استان اردبیل مدیرعامل و دو نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، فاکتور سازی، تبانی، دریافت رشوه و پورسانت و تضییع حقوق بیت المال از اتهامات اصلی این افراد است.

عتباتی با توجه به کشف فساد چند صد میلیون تومانی در مرکز وصول درآمدهای مجتمع تفریحی شورابیل طی هفته‌های اخیر و بازداشت متهم، با هشدار به مراجع نظارتی بر مجموعه‌های مدیریت شهری تاکید کرد: در موارد کشف فساد در ادارات دولتی و مجموعه مدیریت شهری، مراجع نظارتی که کم کاری کرده‌اند نیز تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

میزان


انتهای پیام/

کد خبر: 1022351

وب گردی

وب گردی