دانشگاه آزاد اسلامی پس از بحران سیل در کنارمردم بوده است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم بوده و پس از گذشت ماه‌ها از بحران سیل همچنان در حال خدمت‌رسانی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از گروه‌های جهادی «کمیته سلامت در حوادث دانشگاه آزاد اسلامی» که در مناطق سیل‌زده خوزستان حضور دارند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم بوده و به این حرکت جهادی خود، پس از گذشت ماه‌ها از بحران سیل ادامه می‌دهد.

وی ارائه خدمات درمانی پزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی، روان‌شناسی و حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده با تحقیق و پژوهش و در کنار مردم بودن را از اهداف مهم این کمیته اعلام کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برای نخستین بار، این کمیته در مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان از دوراپزشکی(تله مدیسین) استفاده کرده که در این روش بیماران مناطق سیل‌زده از تخصص پزشکان متخصص بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شدند.

نفر تصریح کرد: در این روش بیمار به تشخیص پزشک عمومی حاضر در منطقه با پزشک متخصص ارتباط زنده و آنلاین می‌گیرد و بیمار به‌صورت غیرحضوری توسط پزشکان متخصص ویزیت می‌شود.

وی در ادامه از روستاهای عماشیه ۱، شری مری و یکاویه از توابع شهرستان باوی استان خوزستان از روند خدمت‌رسانی به مردم این مناطق بازید و با مردم گفتگو کرد.

در این بازدید مردم ضمن ابراز و اعلام خوشحالی از حضور کمیته سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، از توجه ویژه این دانشگاه به مردم مناطق سیل‌زده تشکر کردند.

بعد از بازدید از مناطق و روستای زیر پوشش، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه حجت‌الاسلام براتی و علیرضا تقیان دشت بزرگ رئیس و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان اهواز در نشستی با رئیس این بیمارستان نسبت به ارتقاء فیلد بالینی دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در بیمارستان‌ها تأکید و در این باره رایزنی‌های لازم صورت گرفت.

کمیته سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت پزشکی، پیراپزشکی خود را از ابتدای مرداد در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده مسجدسلیمان آغاز و تا ده مرداد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است کمیته سلامت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مناطق سیل‌زده فعالیت خود را از بیستم تیرماه سال جاری در استان لرستان آغاز و در حال حاضر در استان خوزستان و در پایان به استان گلستان خدمت‌رسانی و حرکت جهادی خود را به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022424

وب گردی

وب گردی