«حسن پلارک» مشاور و دستیار فرمانده نیروی قدس سپاه شد

سرلشکر سلیمانی طی احکامی جداگانه حسن پلارک را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب را به عنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، طی احکامی جداگانه، حسن پلارک را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب را به عنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب کرد.

متن حکم سرلشکر سلیمانی به حسن پلارک به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد؛ بدین وسیله از تلاش‌های افتخار آمیز حضرتعالی در امر بازسازی، ترمیم و ایجاد بناها در عتبات مقدسه که برای سال‌های طولانی همانند گذشته افتخار ماندگار ایران اسلامی، هنر و ارادت ملت ایران به ائمه معصومین (س) خواهد ماند و شما سهم اصلی را در این پایه گذاری ارزشمند داشته‌اید تشکر به عمل می‌آید.

هم اکنون که بخش مهمی از طرح‌های در دست اقدام به پایان رسیده و مجموعه‌های ضروری دیگری نیز پایه گذاری شده است، ضمن قدردانی از این جهاد ارزشمند الهی تان که ان شاالله مورد رضایت حق تعالی و قبول اهل بیت (ع) خواهد بود، جنابعالی را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرماندهی در امور زیر منصوب می‌نمایم.

۱- نظارت بر امر ستاد بازسازی عتبات عالیات بدون ورود به امور اجرایی اولاً تشخیص ضرورت‌ها و اولویت‌ها؛ ثانیاً بررسی مشاکل فی مابین ستاد و متولیان عراقی و ارائه آن به نیرو و کمک به حل و فصل و هماهنگی آنها.

۲- کمک به عمق بخشی اقتصادی و فرهنگی در موضوع زائری خصوصاً حماسه مهم و عظیم راهپیمایی اربعین حسینی (ع)

۳- ارتباط با بخش‌های مهم مردمی دو طرف (عراق و ایران) تحت عنوان موکب‌های حسینی (ع) برای مساعدت در این امر اولاً؛ اربعین، ثانیاً؛ حوادث طبیعی دیگری همانند سیل، زلزله و… و.

۴- مشارکت در کمیته اقتصادی نیرو برای کمک به خنثی نمودن تحریم‌ها

۵- عضویت در شورای فرماندهی نیرو.

به گزارش مهر، متن حکم سرلشکر سلیمانی خطاب به محمد جلال مآب نیز به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد؛ بدین وسیله جنابعالی را که دارای سوابق ارزشمند جهادی و تجربه مدیریتی موفق در امر اداره مجموعه‌ها و مؤسسات فنی در کشور هستید، با عنایت به مسئولیت و حضور موثرتان در ستاد عتبات عالیات، با کلیه صلاحیت‌هایی که در چارچوب وظیفه نیرو در امر بازسازی و ایجاد بناهای مورد نیاز عتبات مقدسه است، به عنوان مسئول اجرایی این مجموعه ارزشمند منصوب می‌نمایم.

یقیناً بهره گیری از کادرهای مخلص ستاد عتبات عالیات و ستادهای استان‌ها خصوصاً بهره گیری از متخصصین کشور با حفظ امانت داری از نذورات و هدایای مردم جهت این امر مقدس، از مهمترین مسائلی است که می‌بایست به آن توجه شود.

بدیهی است، همکاری با ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه و بهره گیری از نظریات آنها و هماهنگی مشترک در این امر ضروری می‌باشد.

کد خبر: 1022436

وب گردی

وب گردی