توسعه همکاری شرکت های ایرانی در حوزه ICT با عراق

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: یکی از برنامه‌های این سازمان حضور فعال شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه افغانستان و توسعه همکاری با عراق است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محمدباقر اثنی‌عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، با اشاره به حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: این سازمان تلاش خود را می‌کند تا شرکت‌ها بتوانند در نمایشگاه‌‌های بین‌المللی شرکت کنند. چرا که شرکت در این نمایشگاه‌ها به بالا رفتن بازدهی تجاری و اقتصادی آنان منجر می‌شود.

وی افزود: از برنامه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای حضور فعال شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه افغانستان است. این نمایشگاه در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

اثنی‌عشری تاکید کرد: عراق به عنوان یکی از کشورهای هدف است تا بتوانیم فعالیت بیشتری در حوزه فناوری اطلاعات ودیجیتال در این کشور داشته باشیم چرا که با توجه به شرایط کنونی عراق این کشور امکان بازاریابی و توسعه را برای بخش خصوصی فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: به همین منظور با کشور عراق تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندیم و هر دو طرف علاقمند به همکاری هستیم. این موضوع به کشور عراق کمک زیادی می‌کند چرا که دانش شرکت‌های ایرانی بومی است و به راحتی می‌توانند در اختیار شرکت‌های عراقی قرار دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1022448

وب گردی

وب گردی