سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق سیل‌زده خوزستان گرفته است

فرمانده کل سپاه با اشاره به مصمم بودن این نهاد برای پیگیری مشکلات سیل‌زدگان گفت:در راستای توجه رهبر معظم انقلاب و گله ایشان از وضعیت پیش آمده، سپاه تصمیمات مهمی برای مناطق سیل‌زده گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار با حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بررسی‌های انجام شده از مناطق سیل‌زده این استان، اظهار داشت: پیش‌بینی شده که تمامی دستگاه‌ها برای پساسیل ورودی جدی داشته باشند تا بتوان مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مناطق سیل‌زده خوزستان بیان کرد: تصمیم‌هایی برای کمک به سیل‌زدگان گرفته شده که امیدواریم از طریق هماهنگی و عنایت نماینده ولی فقیه در خوزستان حرکت خوبی را انجام داد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به مصمم بودن سپاه به پیگیری مشکلات سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: در راستای توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی و گله ایشان از وضعیت سیل‌زدگان، اقدامات خوبی برای این عزیزان صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که به دنبال تمرکز بر سه نقطه به عنوان الگو هستیم که در سطح استان خوزستان به کمک بیایند، ادامه داد: این نقاط می‌تواند به عنوان الگو در استان تبدیل شود تا با اصلاح نگرش‌ها بر مشکلات غلبه کرد.

سرلشکر سلامی با اشاره به این‌که تلاقی عمل و تقوا سبب پیش‌برد کارها می‌شود، اظهار داشت: سپاه در حد توان به مشکلات می‌پردازد و سعی می‌کند که محور تحرک باشد.

کد خبر: 1022493

وب گردی

وب گردی