مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 5 مردادماه

«تغییر بودجه‌نویسی در دانشگاه آزاد؛ عملیاتی و واقعی، مقاومت در برابر حکم انفصال و  برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته» از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز پنجم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

تغییر بودجه‌نویسی در دانشگاه آزاد؛ عملیاتی و واقعی

خبرنگار روزنامه فرهیختگان در این عنوان، با چند تن از روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای کمیسیون آموزش گفت‌و‌گو و تغییرات بودجه‌ای این دانشگاه را در سال جاری بررسی کرده است.

مقاومت در برابر حکم انفصال

خبرنگار روزنامه فرهیختگان در این عنوان، آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها در دیوان عدالت اداری را بررسی کرده است.

افزایش 30 درصدی استفاده دانشجویان از سلف دانشگاه‌های علوم پزشکی

سیماسادات لاری، معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در این عنوان روزنامه فرهیختگان، از افزایش 30 درصدی استفاده دانشجویان از سلف دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: «بودجه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ناچیز بوده و کمتر از یک درصد از کل بودجه وزارت بهداشت را شامل می‌شود.»

مهم‌ترین عناوین امروز پنجم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

هفته اول شهریور؛ اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری 98

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این عنوان روزنامه آفرینش، زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری 98 را اعلام کرده است.

برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

این خبر روزنامه آفرینش، از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 حکایت دارد. این آزمون در 16 کدرشته در جمعه 11 مرداد 98 برگزار می شود و کارت آزمون از 8 مرداد منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022519

وب گردی

وب گردی