بندپی: انتخابات الکترونیک در 140 حوزه محقق می‌شود

استاندار تهران گفت: متأسفانه هنوز زیرساخت های لازم برای انتخابات الکترونیک آماده نشده است اما روش الکترونیکی در 140 حوزه محقق خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ، با اشاره به موضوع انتخابات مجلس اظهار داشت: با توجه به نقش مجلس در تدوین قانون ونظارت بر اجرای قانون، انتخابات مجلس یکی از مهم ترین رویدادها در سال 98 به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس اهمیت بسیار راهبردی دارد چراکه براساس قانون اساسی، تدوین و نظارت بر اجرای قانون برعهده مجلس است. انتخابات مجلس را در سالی برگزار می‌کنیم که مورد هجمه ناجوانمردانه، غیراخلاقی و غیرقانونی ابرقدرت جهان، استکبار جهان و آمریکا قرار گرفته‌ایم.

استاندارد تهران تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم و زمینه به گونه ای باشد تا افراد بتوانند به کاندیدای مورد نظر خودشان رأی دهند.

وی اجرای قانون را مهم ترین مسأله در انتخابات عنوان کرد و گفت: آن‌ چیزی که برای ما در دستگاه های اجرایی بسیار مهم و حائز اهمیت است، اجرای قانون و فراهم کردن زمینه امنیت و رقابت سالم میان کاندیداست تا بتوانیم انتخابات پرشکوه و حماسی را شاهد باشیم.

بندپی با اشاره به موضوع الکترونیکی شدن انتخابات گفت: دولت کنونی، دولت الکترونیک است و هر اندازه به سمت این راهبرد حرکت کنیم و انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم، شفافیت کار بیشتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات الکترونیک موجب شرایط آسان برای رأی دهندگان می شود؛ چراکه با این روش دیگر رأی دهندگان کمتر در صف ها قرار می گیرند و انتخابات به سرعت انجام می شود.

استاندار تهران تصریح کرد: متأسفانه هنوز زیرساخت های لازم برای انتخابات الکترونیک آماده نشده است اما روش الکترونیکی در 140 حوزه محقق خواهد شد.

بندپی اظهار داشت: ما باید شرایطی فراهم کنیم تا همه حوزه های انتخابیه بتوانند از این شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی برخوردار باشند.

فارس

کد خبر: 1022554

وب گردی

وب گردی