آغازنام‌نویسی جشنواره حفظ قرآن بسیج «الحافظون»

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از آغاز نام‌نویسی هفتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران با عنوان الحافظون خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نام‌نویسی هفتمین دوره جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ با عنوان الحافظون با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ آغاز شد.

برگزاری جشنواره در سطح نواحی بسیج و تهران بزرگ

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام خبر آغاز هفتمین دوره جشنواره الحافظون گفت: این جشنواره طی دو مرحله مقدماتی شامل نواحی بسیج و مرحله نهایی در سطح تهران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره در سه مقطع سنی خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه بسیجیان و عموم مردم است که در سه مقطع سنی تا هفت سال، هشت تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

حفظ قرآن از ۲۰ سوره تا کل قرآن

قربانی درخصوص رشته‌های این جشنواره گفت: مقطع سنی تا هفت سال در رشته‌های حفظ ۲۰ سوره شامل سوره‌های تین تا ناس، حفظ نیم جزء شامل سوره‌های فجر تا ناس و حفظ یک، سه، پنج و هفت جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ادامه داد: مقاطع سنی 8 تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا در رشته‌های حفظ یک، سه، پنج،10، پانزده، بیست و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به پایگاه‌ها و نواحی بسیج مراجعه کنند

قربانی درخصوص نحوه ثبت‌نام در این دوره از جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه پایگاه‌ها و نواحی بسیج تهران بزرگ و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی اقدام کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1022610

وب گردی

وب گردی