پیش‌بینی بودجه در دانشگاه آزاد اسلامی واقعی و بر اساس برنامه‌های عملیاتی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست جدید در دانشگاه آزاد اسلامی حرکت به سمت کیفی‌سازی، درآمدزایی، حل چالش‌های کشور و استفاده از علم برای فناوری و بهره‌وری از آن است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا کنون جلسات بررسی برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی به طور دقیق و عملیاتی برگزار شده، گفت: با توجه به کاهش تعداد دانشجو، سیاست جدید در دانشگاه حرکت به سمت کیفی‌سازی، درآمدزایی، حل چالش‌های کشور، ارتباط دانشگاه با صنعت و استفاده از علم برای فناوری و بهره‌وری از آن است.

وی افزود: در این راستا بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه به حل چالش‌های کشور و ارتقاء سطح کیفی دانشگاه پیش‌بینی شده است. در جلسات بررسی برنامه و بودجه، برنامه دقیق و عملیاتی برای تمام حوزه‌های دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری مالی، سما و ... تبیین و پیش‌بینی بودجه واقعی براساس برنامه‌های عملیاتی انجام شده است.

دکتر جانی‌پور خاطرنشان کرد: در این جلسات راهکارهایی برای مسائل سال مالی آینده واحدها ارائه شد که این موضوع برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت عملیاتی در جلسات کارشناسی مشخص شده است، گفت: پس از این جلسات در جلسه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بودجه استان منطبق با برنامه های واحدها پیش بینی شد.

اجرای 2 طرح درآمدزا در استان کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به برنامه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان در سال مالی، گفت: از آنجا که استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش سردسیری و گرمسیری قرار دارد، دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل های بالایی است. از این رو مقرر شد که طرح درآمدزایی گازمحور و یک طرح درآمدزا بلوط محور در این استان اجرایی و علمیاتی شود. همچنین اجرای طرح پژوهشی در خصوص گیاهان دارویی نیز در دستور کار واحدهای استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022697

وب گردی

وب گردی