اتمام حجت اسکوچیچ  با بازیکنان صتعت نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در شرایطی که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته با بازیکنانش اتمام حجت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال نفت آبادان روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی به مصاف نساجی رفت و در نهایت بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

در نیمه اول با وجود اینکه بازیکنان اصلی نفت در زمین حضور داشتند اما نساجی سوار بر توپ و میدان بود و همین موضوع باعث شد تا دراگان اسکوچیچ به شکلی جدی بعد از بازی با بازیکنان تیمش صحبت کند. این مربی کروات که در سال‌های اخیر با تیم‌های مختلف مثل ملوان، فولاد، خونه به خونه بابل و ... نتایج خوبی کسب کرده در همین ابتدای حضورش در نفت آبادان با بازیکنان این تیم اتمام حجت کرد.

وی بعد از پایان بازی بازیکنان تیمش را جمع کرد و خطاب به آنها گفت: من تیمی می‌خواهم که صد در صد بجنگد. شما فکر می‌کنید من مربی بی خیالی هستم؟ نه اینگونه نیست.

مربی نفت افزود: تیم من باید تیمی که مقابلش قرار می گیرد را نابود کند!من تیمی می‌خواهم مثل 10 دقیقه آخر بازی با نساجی که همه کار کرد. شما نباید بی خیال باشید. همین الان در ذهنتان بسپارید، فوتبال 90 دقیقه است نه 10 دقیقه. اگر قرار است بازیکنان مثل نیمه اول بازی کنند در تیم من جایی ندارند. شما فکر می‌کنید برای همه شما در تیم جا برای بازی کردن وجود دارد؟ باید بجنگید و جای خودتان را پیدا کنید.کار برای شما در اینجا آسان نیست.

اسکوچیچ در پایان صحبت‌هایش با بازیکنان نفت در خصوص اینکه رضا جبیره در اواخر بازی با یکی از بازیکنان نساجی درگیر شد گفت:رضا اگر یک بار دیگر چنین کاری از تو ببینم از همان طرف زمین باید بیرون بروی.باید در اینجا نظم داشته باشید و دیگر از این کارها که جبیره انجام داد نکنید.

تیم فوتبال نفت آبادان تا روز چهارشنبه در تهران به آماده سازی خواهد پرداخت.

کد خبر: 1022752

وب گردی

وب گردی