نصب المان‌های توپیاری حیوانات در منطقه ۲تهران

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ از نصب المانهای توپیاری برخی از حیوانات در خیابان دادمان این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رسول کشت پور شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اولین مجموعه " توپیاری " شامل المان های ۱۹ گونه از حیوانات بومی ایرانی همچون خرس، گوزن، گراز، قوچ و ... به منظور حفظ و حمایت از گونه های در حال انقراض و زیباسازی فضاهای شهری توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و‌محیط زیست منطقه در بلوار دادمان منطقه نصب شد.

توپیاری Topiary هنر مجسمه سازی توسط هرس شاخ و برگ درختان یا بوته هاست


کشت پور ضمن تاکید بر لزوم استفاده از شیوه های جدید و متنوع در زیباسازی فضاهای شهری افزود: توپیاری Topiary هنر مجسمه سازی توسط هرس شاخ و برگ درختان یا بوته هاست و درختچه هایی که در توپیاری استفاده می شوند سبز رنگ و دارای شاخ و برگ کوچک و متراکم هستند و با توجه به شرایط اقلیمی شهر تهران استفاده از این شیوه باغبانی تزئینی به فضاهای شهری جلوه زیباتری می دهد.
شهردار منطقه ۲با بیان اینکه افزایش روحیه شادی و نشاط و جلب رضایت شهروندان همواره از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهری این منطقه است گفت: زیباسازی منظر شهری به روش توپیاری تاثیر مطلوبی در چهره شهر و بهبود روحیه شهروندان دارد و توسعه پایدار و همه جانبه شهر زمانی خواهد بود که شهروندان از عملکرد شهرداری رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022822

وب گردی

وب گردی