داوران جشنواره  بین الملل فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند

اسامی داوران پذیرفته شده کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اسامی داوران پذیرفته شده کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

از میان 150 داوطلب شرکت کننده در آزمون کتبی، 32 نفر انتخاب شدند تا به عنوان داور در جشنواره فعالیت کنند.

در بخش داوری، کودکان ونوجوانان در رده‌های سنی 9 تا 14 سال در آزمون کتبی با یکدیگر رقابت پرداختند و از بین آنها 150 نفر به مصاحبه حضوری دعوت شدند که در نهایت از بین این افراد 32 نفر برای داوری آثار سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان انتخاب شدند.

در ادامه بیانیه جشنواره به همراه نام داوران منتخب می‌آید:

به نام خدا

یک هفته بی‌وقفه و با دل و جان، نوشته‌های زیبایتان را خواندیم، آموختیم، در دنیای خیال، همراهتان شدیم و با اسب بالدارتان سفرها کردیم. با شما آرزوهایتان را شریک شدیم و لذت بردیم یک هفته لذت بخش و تکرار نشدنی را با نوشته‌های شما پشت سر گذاشتیم و باور داریم که همه شما عزیزان شایسته راه یافتن به بهترین جایگاه‌ها هستید. تمام سختی کار ما، انتخاب بهترین‌ها بود، از بین شما که همگی بهترین بودید. چه کنیم که تنها باید از بین 510 شرکت کننده در بخش داوری سی دومین جشنواره فیلم‌های بین‌المللی کودکان و نوجوانان، تنها اجازه داشتیم سی و دو نفر را معرفی کنیم. از نگاه جشنواره سی و دوم همه جزو بهترین‌ها هستید. هیات انتخاب داوران جشنواره درمرحله مصاحبه و ارزیابی خود از بین 150 کودک و نوجوان، 32 منتخب داوری کودک و نوجوان را به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام می دارد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر: 1022823

وب گردی

وب گردی