سارق وانت‌ حامل گوجه و خیار با شلیلک ۴ گلوله  زمین‌گیرشد!

مأموران با شلیک چهار تیر به سمت لاستیک خودروی پیکان‌وانت سرقت شده ، هر چهار چرخ خودروی مذکور را پنجر کردند اما سارق به صورت پیاده به فرار خود ادامه داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز گذشته واحد گشتی کلانتری 132 نبرد در محدوده خیابان خاوران متوجه تعقیب و گریز سه دستگاه موتورسیکلت، با یک دستگاه پیکان‌وانت شدند.

در ادامه، یکی از این موتورسیکلت ها با دیدن خودروی پلیس به واحد گشتی مراجعه و عنوان کرد که وانت‌پیکان توسط یک سارق به سرقت رفته و خودرو متعلق به پدرش است.

در ادامه این تعقیب و گریز، سه شهروند مجروح شده و دو خودرو نیز آسیب دیدند

بررسی‌ها نشان داد راننده وانت‌پیکان حین فروش بار گوجه و خیار بوده که سارق با توجه به غفلت راننده، پس از سوار بر خودرو و با توجه به قرار داشتن سوئیچ روی فرمان، خودرو را سرقت کرده است.

مأموران در ادامه برای دستگیری متهم و توقیف خودرو وارد عمل شده و در ابتدای امر به سارق دستور ایست دادند که وی بدون توجه به دستورات پلیس به فرار خود ادامه داد.

در ادامه این تعقیب و گریز، سه شهروند مجروح شده و دو خودرو نیز آسیب دیدند.

مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده اما سارق بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت به فرار خود ادامه داد

با توجه به آنکه احتمال می‌رفت سارق به شهروندان دیگری هم آسیب بزند، مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده اما سارق بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت به فرار خود ادامه داد.

سرانجام مأموران با تعقیب و گریز 500 متری سارق را دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ جهانشاه تیموری؛ رئیس کلانتری 132 نبرد با اعلام این خبر گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم 20 سال سن و انواع سوابق کیفری دارد.

وی تصریح کرد: متهم بارها زندان رفته و دو روز قبل پس از آزادی از زندان، مجدداً به سرقت روی آورده بود.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست از قرار دادن سوئیچ داخل خودرو خودداری کرده و به هیچ عنوان درهای خودرو را باز نگذارند.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1022835

وب گردی

وب گردی