مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور درهفتم مرداد ماه

در مرجعیت‌بخشی به ISI زیاده‌روی می‌کنیم، ۲۷ درصد ظرفیت پذیرش دورههای روزانه «بدون آزمون» شد از جمله مهم‌ترین عناوین روزنامه دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز هفتم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

وزارت علوم حق سنجش و پذیرش را از دانشگاه‌ها گرفته است

امیر احمری‌نژاد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، عبدالله قاسمی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و کورس نکوفر، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی ۳ معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در این عنوان روزنامه فرهیختگان از یک انحصار خطرناک می‌گویند.

در مرجعیت‌بخشی به ISI زیاده‌روی می‌کنیم

سهیلا سلحشورکردستانی، عضو هیات‌علمی دانشگاه امیرکبیر در این عنوان روزنامه فرهیختگان اعلام کرده است: مقوله رشد پدیده ارائه مقالات به‌ویژه مقالات ISI که دارای مرجعیت هستند، تقریبا در همه دنیا دیده می‌شود اما در بسیاری از کشورهای اروپایی و مراکز دانشگاه‌های سرشناس جهان این مساله وجود دارد که پژوهش انجام‌شده باید چاپ شود. اما در ایران اغراق در این زمینه وجود دارد و این به یک اصل تبدیل شده که تا این حد واقعا زیاده‌روی است.

مهم‌ترین عناوین امروز هفتم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

۲۷ درصد ظرفیت پذیرش دورههای روزانه «بدون آزمون» شد

ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش اعلام کرد: ۲۷ درصد ظرفیت پذیرش دورههای روزانه «بدون آزمون» شد.

آغاز مهلت ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در این عنوان روزنامه آفرینش اعلام کرد: متقاضیان ۳۰ رشته امتحانی بدون آزمون در صورت تمایل می توانند از امروز هفتم تا ۱۱ مردادماه ۹۸ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022859

وب گردی

وب گردی