درخشش تیم سازه‌های ماکارونی واحد اسلامشهر در مسابقات کشوری

تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مقام اول و سوم مسابقات کشوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اسلامشهر، تیم سازه های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور در دومین دوره مسابقات کشوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین (ویژه اتباع افغانستان)، توانست با برتری بر دیگر رقیبان، دو مقام برتر این دوره از مسابقات کشوری را به خود اختصاص داده و عناوین اول و سوم را کسب کند.

در این دوره از مسابقات که 26 سازه در گرایش سنگین دهنه 45 سانتی متر، از هفت استان تهران، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، قم، کاشان و اصفهان به رقابت با یکدیگر پرداختند، تیم آریانا2 با وزن سازه 500 گرم و تحمل وزن 1013.3 کیلوگرم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر موفق به کسب مقام اول شد.

پس از آن، تیم mln از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با وزن سازه 499.4 گرم وتحمل وزن 1003.5 کیلو گرم مقام دوم و تیم آریانا1 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با وزن سازه 499.2 گرم با تحمل وزن 912 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت.

محسن محمدی و امیر عباس حسینی اعضای تیم سازه های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر هستند.

گفتنی است، رکورد کشوری در گرایش سنگین دهانه (45) به مقدار 1016 کیلوگرم است و اعداد ثبت شده نشانگر کیفیت بالای رقابت و آمادگی شرکت کنندگان در این دوره است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022891

وب گردی

وب گردی