شناسایی 50 کسب و کار خرد در مناطق سیل زده پل دختر/ کمپین پویش اجتماعی سیل کارآفرینی راه اندازی می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران، از راه اندزی کمپین پویش اجتماعی سیل کارآفرینی در قالب مسولیت اجتماعی در جهت کمک به افراد آسیب دیده در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا الفت نسب دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران و بنیان‌گذار موسسه خیریه بساز، در نشست خبری با موضوع پویش اجتماعی سیل کارآفرینی، با اشاره به سیل ویرانگر که در ابتدای سال شاهد بودیم، گفت: متاسفانه اکثر افراد ساکن در این مناطق شغل خود را از دست دادند بنابراین ما به دنبال شناسایی این افراد هستیم.
وی تصریح کرد: در همین راستا کمپین پویش اجتماعی سیل کارآفرینی در قالب مسولیت اجتماعی را راه اندازی کردیم تا با کمک کسب و کارهای آنلاین به افراد آسیب دیده کمک کنیم. نمونه آن مدرسه شین آباد بود که به همین صورت انجام شد و توانستیم با جمع آوری 430 میلیون تومان مدرسه را بازسازی کنیم.
الفت نسب گفت: پویش سیل کارآفرینی را همزمان با جشنواره وب موبایل شروع کردیم.

دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران از شناسایی 50 گروه از کسب و کارهای خرد در مناطق سیل زده پل دختر خبر داد و گفت: در این پویش اجتماعی در تلاش هستیم که کسب و کارهای آسیب دیده را احیا کنیم و افراد دوباره به شغل اصلی خود برگردند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان جشنواره وب موبایل تعداد کسب و کارهای آنلاینی که در این پویش مشارکت دارند افزایش یابد. به نوعی کسب و کارهای آنلاین به کمک کسب و کارهای آفلاین شتافتند.
الفت نسب تاکید کرد: از اکوسیستم‌های استارت‌آپی انتظار می‌رود وارد فضای نوآوری و فناوری جدید شوند تا در مواقع بحرانی به کمک مردم آسیب دیده بشتابند.
وی خاطرنشان کرد: برای کسب وکارهای شناسایی شده قرار است از 5 میلیون تومان تا سقف 50 میلیون تومان کمک شود تا بتوانند به کسب و کار خود بپردازند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1022903

وب گردی

وب گردی