مهم ترین راه تکریم دانشجویان تسهیل شرایط علم آموزی و پاسخ سریع به مطالبات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تسهیل شرایط علم آموزی و پاسخ سریع به مطالبات به حق دانشجویان را مهمترین راه تکریم قشر فرهیخته دانشجو برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه شورای اداری واحد بوشهر با بیان اینکه باید با برنامه ریزی های صحیح از فرصت های پیش رو در جهت تعالی دانشگاه بهره لازم را برد، اظهار کرد: ضمن عبور از روزمرگی و پرهیز از حواشی، باید متناسب با نیازهای دانشگاه و جامعه، شیوه تدوین و اجرای برنامه ها را تغییر داد.

عبدالهی با اشاره به راه اندازی مراکز تحقیقات نخل و آبزیان گرمسیری استان تأکید کرد: بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در این مراکز، مستلزم فعالیت در چارچوب بسته هایی است که در آن ساختار و طرح های اقتصادی، پژوهشی و رشته های جدید تحصیلی دیده شود.

وی با بیان اینکه باید در تمامی امور، قانون را ملاک عمل قرار داد، تصریح کرد: اجرای قوانین همواره به عنوان تنها معیار و شاخص قابل اعتماد در کارها مدنظر است و تا زمانی که قانونمند عمل کنیم، هیچ خلل و ایرادی به فعالیت و برنامه ها وارد نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به بودجه ریزی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی استان و اینکه چالش های موجود را باید با تدبیر و تدبر حل کرد، برتحقق برنامه ها و اهداف پیش بینی شده در بودجه تأکید کرد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اعلام اینکه برنامه های مناسبی برای دانشجویان در سال آتی تحصیلی در نظر گرفته شده است که به مدد الهی عملیاتی خواهند شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در بحث ورزش تخصصی، به عنوان مجری لیگ تیراندازی خواهران تعیین شده است.

عبدالهی ادامه داد: با تکمیل خوابگاه نیمه تمام مجتمع دانشگاهی عالیشهر به عنوان خوابگاه متأهلی، از یک سو یکی از ظرفیت های دانشگاه در زمینه جذب و رضایت دانشجویان فعال می شود و از سوی دیگر در راستای وظیفه شرعی و مأموریت های اجتماعی جدید دانشگاه و تسهیل در امر ازدواج جوانان کمک شایانی خواهد شد.

عبدالهی بر تکریم دانشجو و شنیدن نقدها و پیشنهادات سازنده تأکید و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت ها، یکی از مهم ترین راه های تکریم دانشجویان، تسهیل شرایط علم آموزی و پاسخ سریع به مطالبات به حق آنان است.

وی با بیان اینکه باید در مراودات و مکاتبات اداری، سلسله مراتب رعایت شود، گفت: حفظ شأن و جایگاه افراد یکی از اصول اداری است که باید به آن احترام گذاشت.

عبدالهی با بیان اینکه طبق دستورالعمل بخشنامه آراستگی دانشگاه، فعالیت در بحث حجاب و عفاف یک وظیفه همگانی معرفی شده است، تصریح کرد: هدف از تشکیل کانون ها، هیأت ها، تشکل ها، انجمن ها و گروه های تخصصی و علمی، اردوهای جهادی، زیارتی و راهیان نور قرار دادن ظرفیت های دانشگاه در جهت خدمت به جامعه برای رفع چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

بنابراین گزارش مواردی نظیر به روز کردن آمار، دسته بندی رشته های تحصیلی متناسب با مزیت های استانی( انرژی، شیلات، کشاورزی و دریا) و همچنین تأسیس رشته های تحصیلی جدید گروه پیراپزشکی مورد تأکید قرار گرفت.

کد خبر: 1022917

وب گردی

وب گردی