منافقین در سال‌های اخیر چراغ خاموش و در قالب NGO فعالیت می‌کنند

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: منافقین در سال‌های اخیر چراغ خاموش و در قالب NGO فعالیت می کنند؛ چون در جهان نیز به دلیل جنایات خود وجهه قابل قبولی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد در نشست «شکست استراتژیک منافقین از گذشته تاکنون» که به همت بسیج اساتید در سازمان مرکز فنی و حرفه ای برگزار شد، ضمن تقدیر از جان‌‌فشانی‌های شهدای مرصاد اظهار کرد: سال ۱۳۴۲ جریانی با هدف مقابله با اسلام و مبارزه مسلحانه با انقلابیون شکل گرفت.

دبیر‌کل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: مبارزه مسلحانه با انقلابیون و به خاک و خون کشیدن مردم در اوایل انقلاب، وجهه و چهره اصلی این جریان انحرافی است. جریان منافقین در فرو ریختن شخصیت‌های نظام و مصادره به نفع خود خبره است.

هاشمی به جنگ تحمیلی ایران و عراق اشاره کرد و گفت: زمانی که منافقین در عراق پایگاه نظامی تشکیل دادند، به کمک عراق برای پیروزی بر ایران رفت و جنایات خود در حق مردم ایران را کامل کردند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: منافقین بیشترین و بهترین امکانات غرب را در اختیار دارند که نشان‌دهنده اتحاد دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ایران قربانی تروریست است و هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که مثل ایران مورد حملات تروریستی قرار گرفته باشد؛ چون نمایندگان مجلس، رئیس جمهور، مردم و غیره قربانیان منافقین در ایران هستند.

هاشمی عنوان کرد: منافقین هر مدت یک‌بار خبر مرگ مسعود رجوی را رد می‌کنند؛ چون می‌دانند با انتشار خبر فوت رجوی نخ‌های پوسیده منافقین نیز از بین می‌رود.

این فعال بین‌المللی گفت: ایران ۳۰ هزار شهید ترور دارد که در کل دنیا بی‌سابقه است‌؛ اما با توجه به ابزار رسانه‌ای پیشرفته غرب ایران در حال حاضر متهم به رعایت نکردن حقوق بشر است.

وی اضافه کرد: عربستان و اسرائیل برای ایجاد نفاق در ایران هزینه می‌کنند و مسئولان با هوشیاری کامل باید برای رفع نفاق تلاش کنند تا نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

هاشمی در ادامه گفت: منافقین ۲۱ سال پیش تصمیم داشتند به ۱۱ سفارت ایران در جهان حمله کنند که خنثی شد؛ سوال این است که منافقین که نفس‌های آخر خود را می‌کشد چطور و با چه امکانات و بودجه‌ای نقش‌های گسترده علیه ایران را طراحی می‌کنند. جواب مشخص است؛ با حمایت آمریکا، عربستان و سایر کشورهای غربی چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان خاطرنشان کرد: سازمان ملل می‌داند ایران قربانی تروریسم است؛ اما برخی کشورها تحت فشار از ایران حمایت لازم را انجام نمی‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: منافقین در سال‌های اخیر چراغ خاموش و در قالب NGO فعالیت می کنند؛ چون در جهان نیز به دلیل جنایات خود وجهه قابل قبولی ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022939

وب گردی

وب گردی