بصیرت‌افزایی استادان، اولویت کاری بسیج اساتید است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای گفت: نشست‌های تخصصی برای تحلیل اتفاق‌های تاریخی رخ داده نظیر عملیات مرصاد برای روشنگری افکار عمومی و استادان لازم است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا جلیلی در نشست «شکست استراتژیک منافقین از گذشته تاکنون» که به همت بسیج اساتید در سازمان مرکز فنی و حرفه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای با وجود در اختیار داشتن ۱۷۳ دانشکده فنی در سراسر کشور، دانشگاهی جامع است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: مأموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرورش نیروی مهارتی برای کشور است.

وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۸۰ کانون بسیج اساتید در سراسر کشور به صورت فعال دارد و برای تأسیس ۲۰ کانون دیگر تا انتهای سال ۹۸ تلاش می‌کند. در این ۸۰ کانون حدود ۴ هزار استاد فعال بسیجی عضو هستند.

جلیلی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیج اساتید رویکرد حل‌المسائلی دارد کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های متفاوت در این کانون فعالیت می‌کنند.

این استاد دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، بصیرت‌افزایی استادان را اولویت کاری بسیج اساتید دانست و گفت: نشست‌های تخصصی برای تحلیل اتفاق‌های تاریخی رخ داده نظیر عملیات مرصاد برای روشنگری افکار عمومی و استادان لازم است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین بیانیه گام دوم و تلاش برای ایجاد رونق تولید داخلی از برنامه‌های بسیج دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022945

وب گردی

وب گردی