صدور روزانه 50 هزار کارت سوخت جدید/ رمزگشایی کارت سوخت کجا انجام می‌شود؟

با توجه به محدودیت عرضه بنزین با استفاده از کارت سوخت جایگاه که از 20 مرداد ماه اعمال می شود، سرعت صدور کارت سوخت شخصی افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از 13 روز دیگر براساس تصمیم وزارت نفت عرضه بنزین تنها با کارت سوخت انجام می شود.

براساس تصمیم شرکت ملی پخش به عنوان مجری این طرح افرادی که پس از این تاریخ نتوانستند کارت سوخت دریافت کنند می توانند با کارت سوخت جایگاه اقدام به سوخت گیری کنند با این تفاوت که سهمیه این خودرو ها از 60 لیتر کاهش یافته و به 30 لیتر می رسد.

این محدودیت به این دلیل است که همه صاحبان خودرو از کارت سوخت شخصی به منظور سوخت گیری در جایگاه های عرضه استفاده کنند.

این موضوع موجب شده است تا تقاضا برای دریافت کارت سوخت المثنی افزایش یابد، براساس گفته های معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای اجرای طرح تحویل بنزین با کارت سوخت هم اکنون روزانه 50 هزار کارت سوخت جدید صادر می شود.

از 13 روز دیگر براساس تصمیم وزارت نفت عرضه بنزین تنها با کارت سوخت انجام می شود

به گفته حمید قاسمی معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران افرادی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت هستند هرچه سریع تر باید به دفاتر پلیس +10 و یا دفاتر پخش فرآورده های نفتی مراجعه و نسبت به ثبت نام و تهیه کارت سوخت آن اقدام کنند.

به گزارش فارس اما موضوع مهمی که این روزها گریبان گیر صاحبان کارت سوخت شده است مسئله رمز این کارت های سوخت است، براساس اعلام مسئولان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی رمز کارت های سوختی که جدید صادر شده است 4 رقم سمت راست کد ملی مالک خودرو است اما عده ای که از گذشته کارت سوخت داشته اند و رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و در آنجا در خواست اصلاح رمز خود را ارائه کنند.

هم چنین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای ساکنین تهران آدرس نواحی که اقدام به رمز گشایی کارت سوخت می کنند را منتشر کرده است که که این آدرس ها را می توان از اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022969

وب گردی

وب گردی