مجموعه‌های ورزشی شهرداری نباید به بخش خصوصی واگذار شود

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه مجموعه‌های ورزشی شهرداری نباید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: این مجموعه‌ها باید توسط افراد باسابقه و متخصص اداره شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران درباره خبر واگذاری مجتمع‌های ورزشی شهرداری به بخش خصوصی گفت:برون‌سپاری مجموعه‌های ورزشی برای شهرداری نفعی ندارد و از اتفاق در بررسی‌های دقیق مشخص شده این مسئله نه تنها شهرداری را متضرر می‌کند بلکه به نفع شهروندان هم نیست.

وی افزود: اینکه شهرداری مجموعه‌های ورزشی را آماده کند و با امکانات کامل جهت واگذاری به بخش خصوصی تحویل دهد، درست نیست چرا که پس از پایان برون‌سپاری مجبور می‌شود مجموعه‌ای نیمه‌مخروبه را تحویل گیرد و دوباره آن را بازسازی کند.

وی با اشاره به اینکه برون‌سپاری مجموعه‌های ورزشی درنهایت برای شهرداری هزینه به همراه دارد، گفت: این مجموعه‌ها حدودا 3 هزار نیروی رسمی و قراردادی دارد که به اذعان برخی این نیروها مازاد به شمار می‌رود، بنابراین بهترین تصمیم، اداره مجتمع‌های ورزشی شهرداری توسط همین نیروها است.

نظری گفت: افرادی در مجتمع‌های ورزشی شهرداری اکنون مشغول‌اند که یا سابقه ورزشی داشته و یا تحصیلات آن را دارند، لذا مناسب برای اداره این مجموعه‌ها هستند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1023001

وب گردی

وب گردی