شعبه سنندج دانشگاه مذاهب اسلامی به قطب علمی و آموزشی منطقه تبدیل می‌شود

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: با حمایت‌های مسئولان استان کردستان دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج به قطب علمی و آموزشی منطقه تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در سفر به استان سنندج در دیدار با مراد نیا استاندار کردستان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار و مجموعه استانداری کردستان از دانشگاه مذاهب اسلامی، بر حمایت و همراهی بیشتر استانداری در راستای اهداف و رسالت‌های دانشگاه تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه شعبه سنندج دانشگاه مذاهب اسلامی بعد از شعبه تهران قدیمی‌ترین شعبه این دانشگاه است، بر تبدیل شدن شعبه سنندج دانشگاه به قطب علمی و آموزشی منطقه تأکید کردند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اقدامات مثبت دانشگاه در راستای ایجاد شعبات در خارج از کشور گفت: رایزنی‌ها و بررسی‌های لازم برای ارتباط با اقلیم کردستان عراق در راستای ایجاد ایجاد شعبه در خارج از کشور صورت گرفته است.

در این دیدار مرادنیا استاندار کردستان نیز با اشاره به رسالت و اهداف مهم دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: تمام بخش‌های مرتبط یاسد با اهداف و ماموریت‌های دانشگاه در استان همراه شده و حمایت‌های لازم را از دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023059

وب گردی

وب گردی